Tu jesteś:Start / Aktualności / Artykuł
< Wirtualne wycieczki nowo wyznaczonych szlaków turystycznych na terenie LUBTUR już dostępne!
2012-12-06 12:41

Zapytanie ofertowe w ramach projektu LUBTUR

 Świebodzin, dn.03.12.2012

 

Zapytanie ofertowe

 

-          Wydanie 3000 szt. folderu promującego szlaki wyznaczone na terenie projektu LUBTUR

-          Wydanie 2000 szt. albumu ze zdjęciami przedstawiającymi atrakcje i usługi na terenie LUBTUR

-          Wydanie 4000 szt. mapy turystycznej z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz obiektami noclegowymi i gastronomicznymi

 

 

I Nazwa i adres Zamawiającego

 

Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”

ul. Wałowa 1

66-200 Świebodzin

e-mail: dzn@lubtur.pl

tel. 68 475 46 23

II Opis Przedmiotu Zamówienia             

 

1.       Wydanie 3000 szt. folderu promującego szlaki wyznaczone na terenie projektu LUBTUR

 

Założenia dotyczące folderu:

ñ      opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym (wykonanie trzech wstępnych projektów do wyboru),

ñ      format A5

ñ      ilość stron: 80 + okładka ze skrzydełkami (po rozłożeniu 2xA5)

ñ      typ: spirala po długim boku

ñ      papier okładka: kreda błysk 350g

ñ      papier środek: kreda błysk 135g

ñ      uszlachetnienie: lakier dyspersyjny

ñ      publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy)

ñ      wykonanie mapek przedstawiających graficznie 4 szlaki

ñ      nakład 3000 egzemplarzy.

 

  1. Wydanie albumu ze zdjęciami przedstawiającymi atrakcje i usługi na terenie LUBTUR

Założenia dotyczące albumu:

ñ      opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym,

ñ      format A4 (pionowo)

ñ      ilość stron: 196 + okładka

ñ      typ: szyte nićmi

ñ      oprawa twarda + dodatkowa okładka (170g, folia mat, lakier UV wybiórczo), kolor 4/0

ñ      papier środek: kreda błysk 170g, kolor 4/4

ñ      publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy – krótkie podpisy pod zdjęciami, wstęp)

ñ      nakład 2000 egzemplarzy.

  1. Wydanie 4000 szt. mapy turystycznej z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz obiektami noclegowymi i gastronomicznymi

Założenia dotyczące mapy:

ñ      opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym (wykonanie trzech wstępnych projektów do wyboru),

ñ      format B1 680 x 980 cm, składana w harmonijkę i złożona na 3 części

ñ      kreda błysk 115 g, druk 4/4

ñ      wykupienie licencji po stronie wykonawcy

ñ      publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy – krótkie podpisy pod zdjęciami, wstęp)

ñ      po drugiej stronie mapy opisy obiektów ze zdjęciami

ñ      nakład 4000 egzemplarzy.

 

 

III Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28.02.2013 r.

 

 

IV Warunki udziału w postępowaniu.

 

 

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

ñ      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 

ñ      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

ñ      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

ñ      spełniają wszystkie oczekiwania wymienione w pkt. 2.1 opisu przedmiotu zamówienia.

 

2.       Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

 

V Kryteria oceny warunków udziału w postępowaniu

 

 

1.      Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których  mowa w pkt 4.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt 6 , potwierdzających spełnianie tych warunków.

 

2.      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:  „spełnia” - „nie spełnia”.

 

VI Wymagane dokumenty

 

  1. Wypełniony Formularz ofertowy oraz:
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 4.1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

 

Dokumenty powinny zostać złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 

W razie nie załączenia dokumentów Zamawiający może poprosić o uzupełnienie ich na etapie rozstrzygania zapytania. Firmy, które współpracowały z Zamawiającym, nie mają obowiązku załączania w/w dokumentów.

 

VII Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferent powinien przygotować ofertę na swoim formularzu.
  2. Oferta powinna:

·         być sporządzona na papierze firmowym Oferenta i opatrzona pieczęcią firmową,

·         zawierać pełną nazwę oferenta,

·         zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, numer KRS lub numer innego właściwego dla Wykonawcy rejestru,

·         posiadać datę sporządzenia,

·         być sporządzona w języku polskim,

·         być podpisana czytelnie przez Oferenta,

·         treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego, inaczej oferta zostanie odrzucona,

·         określać łączną kwotę brutto oferty wraz ze szczegółową kalkulacją,

·         zawierać wykaz wykonanych prac nawiązujących do zakresu Zamówienia – z przedstawieniem przykładowych realizacji.

 

VIII Forma oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej (wersja papierowa lub elektroniczna).
  2. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii w formacie PDF.
  3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

IX Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Aldona Danielska – koordynator ze strony Stowarzyszenia „LGD Działaj z Nami”

e-mail: adanielska@lgddzn.pl

 

X Miejsce, termin oraz sposób złożenia oferty

 

1.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres e-mail: adanielska@lgddzn.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona na adres:  Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”, ul. Wałowa 1, 66-200 Świebodzin, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2012 roku do godz. 10:00.  Przy czym oferty przesyłane pocztą elektroniczną powinny być skanami oferty zawierającej podpis wykonawcy. W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ofertę w oryginale.

  1. Ocena ofert zostanie dokonana do 14 grudnia 2012 r. w siedzibie Zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

XI Kryteria oceny ofert

 

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

 

 

 

 

 

 

 

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

Cena ofertowa

60%

60

Potwierdzone doświadczenie w zakresie opracowania graficznego wydawnictw          (wraz z podanymi przykładami do wglądu)

40%

40

 

 

  1. Ostateczna ocena punktowa oferty

Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.

 

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.

 

 

XII Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników

 

  1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  3. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.lgddzn.pl, www.lubtur.pl

 

XIII Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

 

W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, poprzez e-mail  oraz telefonicznie.


XIV Unieważnienie postępowania

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 

XV Pozostałe informacje

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie: www.lgddzn.pl, www.lubtur.pl

Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

 

XVI Finansowanie

Zamówienie finansowane jest w ramach działania „Wdrażanie projektów współpracy” Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

 

 

XVII Dodatkowe informacje

 

Płatnikiem będzie:

 

Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”

Ul. Wałowa 1

66-200 Świebodzin

NIP: 9271898199

XVIII Załączniki

 

1.       Wzór Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

…….…………………dnia………………………..

(pieczęć firmowa Wykonawcy)

    OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU*

 

Ja/ My niżej podpisany/i

…………………………………………………………………………...…………………………...................................................

(imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy)

działając w imieniu i na rzecz:

……………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

(nazwa Wykonawcy)

oświadczam/y że:

 

-          posiadam/y uprawnienia do wykonywania zamówienia

-          posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję/emy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

-          znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-          spełniam/y wszystkie oczekiwania wymienione w pkt.2 opisu przedmiotu zamówienia

 

 

……………………….dnia………………….                      …………………………………………………

                                                             (czytelny podpis i pieczęć Wykonawcy)

*Niepotrzebne skreślić

Poprzedni
Maja 2024
Następny
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Szukaj
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wdrażanie projektów współpracy”
Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.