Zapytanie ofertowe w ramach projektu LUBTUR
Świebodzin, dn.03.12.2012
Zapytanie ofertowe
- Wydanie 3000 szt. folderu promującego szlaki wyznaczone na terenie projektu LUBTUR
- Wydanie 2000 szt. albumu ze zdjęciami przedstawiającymi atrakcje i usługi na terenie LUBTUR
- Wydanie 4000 szt. mapy turystycznej z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz obiektami noclegowymi i gastronomicznymi
I Nazwa i adres Zamawiającego |
Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”
ul. Wałowa 1
66-200 Świebodzin
e-mail: dzn@lubtur.pl
tel. 68 475 46 23
II Opis Przedmiotu Zamówienia |
1. Wydanie 3000 szt. folderu promującego szlaki wyznaczone na terenie projektu LUBTUR
Założenia dotyczące folderu:
ñ opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym (wykonanie trzech wstępnych projektów do wyboru),
ñ format A5
ñ ilość stron: 80 + okładka ze skrzydełkami (po rozłożeniu 2xA5)
ñ typ: spirala po długim boku
ñ papier okładka: kreda błysk 350g
ñ papier środek: kreda błysk 135g
ñ uszlachetnienie: lakier dyspersyjny
ñ publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy)
ñ wykonanie mapek przedstawiających graficznie 4 szlaki
ñ nakład 3000 egzemplarzy.
- Wydanie albumu ze zdjęciami przedstawiającymi atrakcje i usługi na terenie LUBTUR
Założenia dotyczące albumu:
ñ opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym,
ñ format A4 (pionowo)
ñ ilość stron: 196 + okładka
ñ typ: szyte nićmi
ñ oprawa twarda + dodatkowa okładka (170g, folia mat, lakier UV wybiórczo), kolor 4/0
ñ papier środek: kreda błysk 170g, kolor 4/4
ñ publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy – krótkie podpisy pod zdjęciami, wstęp)
ñ nakład 2000 egzemplarzy.
- Wydanie 4000 szt. mapy turystycznej z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz obiektami noclegowymi i gastronomicznymi
Założenia dotyczące mapy:
ñ opracowanie graficzne w porozumieniu z Zamawiającym (wykonanie trzech wstępnych projektów do wyboru),
ñ format B1 680 x 980 cm, składana w harmonijkę i złożona na 3 części
ñ kreda błysk 115 g, druk 4/4
ñ wykupienie licencji po stronie wykonawcy
ñ publikacja polsko – niemiecka (tłumaczenie na język niemiecki po stronie wykonawcy – krótkie podpisy pod zdjęciami, wstęp)
ñ po drugiej stronie mapy opisy obiektów ze zdjęciami
ñ nakład 4000 egzemplarzy.
III Termin wykonania przedmiotu zamówienia |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28.02.2013 r.
IV Warunki udziału w postępowaniu.
|
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
ñ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
ñ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
ñ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
ñ spełniają wszystkie oczekiwania wymienione w pkt. 2.1 opisu przedmiotu zamówienia.
2. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
V Kryteria oceny warunków udziału w postępowaniu
|
1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt 6 , potwierdzających spełnianie tych warunków.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” - „nie spełnia”.
VI Wymagane dokumenty |
- Wypełniony Formularz ofertowy oraz:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 4.1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
- Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Dokumenty powinny zostać złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
W razie nie załączenia dokumentów Zamawiający może poprosić o uzupełnienie ich na etapie rozstrzygania zapytania. Firmy, które współpracowały z Zamawiającym, nie mają obowiązku załączania w/w dokumentów.
VII Opis sposobu przygotowania oferty |
- Oferent powinien przygotować ofertę na swoim formularzu.
- Oferta powinna:
· być sporządzona na papierze firmowym Oferenta i opatrzona pieczęcią firmową,
· zawierać pełną nazwę oferenta,
· zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, numer KRS lub numer innego właściwego dla Wykonawcy rejestru,
· posiadać datę sporządzenia,
· być sporządzona w języku polskim,
· być podpisana czytelnie przez Oferenta,
· treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego, inaczej oferta zostanie odrzucona,
· określać łączną kwotę brutto oferty wraz ze szczegółową kalkulacją,
· zawierać wykaz wykonanych prac nawiązujących do zakresu Zamówienia – z przedstawieniem przykładowych realizacji.
VIII Forma oferty |
- Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej (wersja papierowa lub elektroniczna).
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii w formacie PDF.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IX Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami. |
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Aldona Danielska – koordynator ze strony Stowarzyszenia „LGD Działaj z Nami”
e-mail: adanielska@lgddzn.pl
X Miejsce, termin oraz sposób złożenia oferty |
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres e-mail: adanielska@lgddzn.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona na adres: Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”, ul. Wałowa 1, 66-200 Świebodzin, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2012 roku do godz. 10:00. Przy czym oferty przesyłane pocztą elektroniczną powinny być skanami oferty zawierającej podpis wykonawcy. W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ofertę w oryginale.
- Ocena ofert zostanie dokonana do 14 grudnia 2012 r. w siedzibie Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI Kryteria oceny ofert |
|
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena ofertowa | 60% | 60 |
Potwierdzone doświadczenie w zakresie opracowania graficznego wydawnictw (wraz z podanymi przykładami do wglądu) | 40% | 40 |
- Ostateczna ocena punktowa oferty
Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
XII Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników |
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.lgddzn.pl, www.lubtur.pl
XIII Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami |
W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, poprzez e-mail oraz telefonicznie.
XIV Unieważnienie postępowania
|
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XV Pozostałe informacje |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie: www.lgddzn.pl, www.lubtur.pl
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
XVI Finansowanie |
Zamówienie finansowane jest w ramach działania „Wdrażanie projektów współpracy” Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
XVII Dodatkowe informacje |
Płatnikiem będzie:
Stowarzyszenie „LGD Działaj z Nami”
Ul. Wałowa 1
66-200 Świebodzin
NIP: 9271898199
XVIII Załączniki |
1. Wzór Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
…….…………………dnia………………………..
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU*
Ja/ My niżej podpisany/i
…………………………………………………………………………...…………………………...................................................
(imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy)
działając w imieniu i na rzecz:
……………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy)
oświadczam/y że:
- posiadam/y uprawnienia do wykonywania zamówienia
- posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję/emy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- spełniam/y wszystkie oczekiwania wymienione w pkt.2 opisu przedmiotu zamówienia
……………………….dnia…………………. …………………………………………………
(czytelny podpis i pieczęć Wykonawcy)
*Niepotrzebne skreślić
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wdrażanie projektów współpracy”
Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.