Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego z dnia 03.12.2012r.
Załoga LUBTUR informuje, że do realizacji zlecenia polegającego na wydaniu materiałów promocyjnych w ramach projektu LUBTUR została wybrana firma: Wydawnictwo Turystyczne PLAN. Poniżej przedstawiamy kryterium punktacji:
Nazwa oferenta | Kryterium 1: Cena | Kryterium 2: Potwierdzone doświadczenie | Razem liczba punktów | Miejsce |
Wydawnictwo Turystyczne PLAN | 60 p. | 40p. | 100p. | 1 |
Agencja Fotograficzna Studio - F | 60p. | 20p. | 90p. | 2 |
Wydawnictwo Tekst Sp. z o.o. | 50p. | 0p. | 50p. | 4 |
Compass s.c. | 50p. | 40p. | 90p. | 2 |
Daunpol | 40p. | 40p. | 80p. | 3 |
S-PRINT 2 Sp z o.o. | 30p. | 20p. | 50p. | 4 |
FMC MEDIA | 20p. | 30p. | 50p. | 4 |
PPHU Sukces | 20p. | 30p. | 50p. | 4 |
Digital Agencja | 0p. | 40p. | 40p. | 5 |
IDEAPRESS | 0p. | 20p. | 20p. | 6 |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wdrażanie projektów współpracy”
Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.